Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Καχριμάνης: Ούτε βήμα πίσω για τη Νιάρχου

Στη διάθεση όπου φορέα ή όποιου πολίτη, ακόμη και μεμονωμένα επιθυμεί, να πληροφορηθεί την αλήθεια, είναι η Περιφ. Αρχή προκειμένου να παράσχει διεξοδική ενημέρωση για τη μελέτη της λεωφ. Νιάρχου και τι αυτή προβλέπει. Δεν είναι όμως σε καμία περίπτωση έτοιμη να υπαναχωρήσει από τις αρχικές της θέσεις, που μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική καθυστέρηση την εκτέλεση του έργου, ούτε και να προβεί στη δημόσια παρουσίαση της μελέτης, όπως ζητά η Συντονιστική Επιτροπή των κατοίκων και των καταστηματαρχών.
Ο Αλ. Καχριμάνης με νέες του δηλώσεις, υπεραμύνθηκε της μελέτης και όσων αυτή προβλέπει, αφού εξυπηρετούνται όλοι οι παρόδιοι κάτοικοι και καταστηματάρχες, ενώ δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για έναν σύγχρονο και ασφαλή...
οδικό άξονα, για τους πεζούς και τους εποχούμενους.

«Οι διαδικασίες έληξαν το 2013 και εστάλησαν  οι οριστικές μελέτες και η Μ.Π.Ε. προς όλες τις κατευθύνσεις. Τότε μπορούσε ο καθένας να πει τις αντιρρήσεις και τις απόψεις του. Όμως αυτή η περίοδος έχει λήξει εδώ και τέσσερα χρόνια. Τελικά, η μελέτη έχει εγκριθεί από το υπουργείο Υποδομών κεντρικά. Καταλαβαίνετε ότι μας φέρνουν σε δύσκολη θέση ως Περιφέρεια Ηπείρου, λαμβάνοντας υπόψη το ρόλο μας και την υπευθυνότητα που πρέπει να μας διακρίνει για κουβέντες που γίνονται σε άκαιρο χρόνο και δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Το μόνο που κάνουμε είναι να διαθέσουμε την μελέτη σε όσους ενδιαφέρονται, να έρχονται να βλέπουν ότι όσα ακούγονται είναι εκτός τόπου και χρόνου, και πιθανόν και απέναντι από τα συμφέροντα των ίδιων των επαγγελματιών», τόνισε ο Αλ. Καχριμάνης, που ρωτήθηκε και για το εάν έχει μία εξήγηση για το όψιμο των αντιδράσεων.
«Με ρωτάτε γιατί γίνονται αυτά. Γιατί γίνονται σε δύσκολες στιγμές, και το άγνωστο και το καινούριο  πάντα δημιουργούν δεύτερες σκέψεις. Δυστυχώς στην Αυτοδιοίκηση μάθαμε να βάζουμε θέματα – που φαίνονται να είναι θέματα, χωρίς ουσιαστικά να είναι -  κάτω από το χαλί. Αυτό το λάθος έγινε από πολλούς. Αν θέλετε και από δικούς μου ανθρώπους, οι οποίοι όταν ενημερώθηκαν κατάλαβαν ότι ήταν λάθος».
Η πρώτη μελέτη
Αρχικά, ο κ. Καχριμάνης αναφέρθηκε στη διαδικασία έγκρισης της πρώτης μελέτης, που απορρίφθηκε όμως ως απαράδεκτη από το υπ. Υποδομών, αφού δεν λάμβανε υπόψιν σοβαρές παραμέτρους.
«Όπως τα αποστραγγιστικά δίκτυα , τα οποία απλά έκλεινε, το γεγονός  ότι ο ποδηλατόδρομος δεν είχε τις προβλεπόμενες προδιαγραφές, ότι δίπλα από αυτόν έπρεπε να υπάρχει δρόμος μονής κατεύθυνσης για τους παρόδιους, ότι υποχρεωτικά έπρεπε να υπάρχει ανισόπεδος κόμβος στη σύνδεση με την περιφερειακή οδό, καθώς και τα έργα αποστράγγισης που αφορούσαν την ευρύτερη περιοχή. Να σημειωθεί ότι αυτά καλύπτουν το 40-50% της δαπάνης του έργου. Και οι δύο μελέτες προέβλεπαν διαχωριστικό στο κέντρο, και μάλιστα επειδή η παλιά μελέτη προέβλεπε λάθος τον ποδηλατόδρομο και στις δύο λωρίδες κατεύθυνσης έκανε ειδικούς αποκλεισμούς στους παρόδιους και για αυτό το Υπουργείο Υποδομών έδωσε τις κατευθύνσεις που είναι γραπτές και αυτές ακολουθήθηκαν».