Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ (Πέρδικα – Φιλιππιάδα): Το Σάββατο 18/2 σε κυκλοφορία, Δευτέρα 20/2 ή Τρίτη 21/2 τα εγκαίνια

Όμως η “ευγενής και φιλήσυχη φάρα των αγροτών” την έχει κλεισμένη στην Άρτα. Με μπόλικο θράσος νομίζουν ότι μπορούν να “κρατούν ομήρους” και να ταλαιπωρούν τους πολίτες!
(Ανανέωση: με άλλη ενημέρωση την Τετάρτη 22/2 στις 12:00)
Όπως πρώτοι δημοσιεύσαμε μαζί με την παρέλαση στα Γιάννενα δίνεται το τμήμα Πέρδικα (Αβγό) – Φιλιππιάδα της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ σε κυκλοφορία. 
Αρκεί βέβαια οι αγρότες να “έχουν την καλοσύνη” να το επιτρέψουν, αντί να εμποδίζουν τους πολίτες να κάνουν τη δουλειά τους, προκαλώντας έτσι ζημιά σε άλλες κοινωνικές ομάδες.
Τα καλά νέα για την Ιόνια Οδό συνεχίζονται και τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017 (ή την Τρίτη), προγραμματίζεται...
να παραδοθεί το δεύτερο αυτοτελές τμήμα, το Καμπή-Πέρδικα από την κατασκευάστρια εταιρεία της Ιόνιας Οδού, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ πλην πολύ σοβαρού απροόπτου. Όλα δείχνουν ότι από το Σάββατο 18/2 το τμήμα αυτό θα δοθεί ανεπίσημα σε κυκλοφορία.

Η υφιστάμενη παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας είναι από το 129ο έως το 145ο χλμ. (16χλμ) μαζί με το τμήμα Καμπή – Πέρδικα που είναι από το 145ο έως το 182ο χλμ. (37χλμ) θα δημιουργήσουν ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 53χλμ. Το τμήμα αυτό θα συντομεύσει την χρονοαπόσταση από/προς τα Ιωάννινα κατά περίπου 30 λεπτά, μικραίνοντας ακόμα περισσότερο τη διαδρομή.
Το τμήμα Καμπή-Πέρδικα έχει 4 ανισόπεδους κόμβους:
1. Ανισόπεδος Κόμβος Φιλιπιάδας,
2.Ανισόπεδος Κόμβος Γοργόμυλου,
3.Ημικόμβος Αμμοτόπου,
4.Ανισόπεδος Κόμβος Τερόβου.
Διαθέτει 2 λωρίδες + ΛΕΑ Στο τμήμα θα λειτουργήσει ο σταθμός διοδίων Τερόβου, όχι όμως από την παράδοση που έρχεται αλλά από την επίσημη έναρξη λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου στα τέλη Μαρτίου.
ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 57% ΤΗΣ ΙΟΝΙΑΣ
Το Καμπή-Πέρδικα μαζί με το Κεφαλόβρυσο-Αμφιλοχία δημιουργούν συνολικά αυτοκινητόδρομο μήκους 112χλμ, δηλαδή μεγαλύτερο του 57% του δρόμου (έχει συνολικό μήκος 196χλμ)  θα είναι στην κυκλοφορία. Η απόσταση Αθήνα-Ιωάννινα θα καλύπτεται σε περίπου 4 ώρες και 20 λεπτά, με τους οδηγούς να πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς μέχρι την παράδοση του δρόμου θα πρέπει να μπαίνουν και να βγαίνουν από τον αυτοκινητόδρομο 4 φορές.

Για τα "στατιστικά" του δρόμου επίσης έχει αξία να πούμε ότι παραδίδεται στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα που ανήκει διοικητικά στην Ήπειρο (από την κατασκευάστρια της παραχώρησης καθώς από το 2009 λειτουργεί η παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας), κάνοντας κατά το ήμισυ το όνειρο της περιοχής για ένα σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο προς Πελοπόννησο και Αθήνα. Στα ώριμα τμήματα συγκαταλέγεται και το Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο μήκους 32χλμ που απομένουν μόνο λεπτομέρειες. Αντίθετα το δύσκολο τμήμα είναι το Αμφιλοχία-Πελλάνα μήκους 15χλμ που μάλλον θα δοθεί λίγο αργότερα χρονικά και το "κούμπωμα" με την Εγνατία Οδό.